SEBASTIAN BALA

Antrenament fizic pentru Antreprenori

Salutare tie campionule, aici Sebastian Bala.

Astazi avem un subiect interesant pentru antreprenori si campionii in afacerii.

Cu putin preambul, sportul este bun atat pentru sanatate cat si pentru antreprenoriat. De ce spun asta? Pai e destul de simplu: pentru o stare buna, productiva avem nevoie de performanta mentala, emotionala cat si fizica.

Si chiar mai mult pentru a ne disciplina creierul o putem face mult mai usor prin a ne disciplina corpul.

“Liderii autentici sunt cei energici oameni dintr-o organizatie.”

Ce se intampla benefic pentru noi cand ne putem intr-o stare fizica foarte buna:

  • iti dezvolti puterea de concentrare;
  • iti dezvolti flexibilitatea fizica;
  • iti poti coordona mai bine miscarile;
  • iti stapanesti mintea si depasesti emotiile mai usor;
  • iti cresti capacitate de a rezista la efort si stres pe perioada lunga de timp;
  • iti creste nivelul de incredere si stima de sine;
  • iti creste nivelul de energie in corp;
  • dobandesti claritate si fermitate in decizii;

…plus multe alte beneficii. Mintea chiar incepe sa functioneze la alti parametrii.

Iti dau un exemplu de “Secventa sportiva completa” care sa te ajute sa fi in CEA MAI BUNA FORMA si pe care eu o folosesc de ceva ani.

Ziua 1: Sala fitness sau antrenament complex/complet

Preferabil antrenarea bratelor: bicep, triceps, antebrat, etc

Ziua 2 

Zona pieptului.

Intre 3 si 5 exercitii fizice. 4 serii a cate 12 repetari.

20 secunde repetarile, dupa care 40 secunde pauza, 1 minut pauza intre exercitii.

Ziua 3 

Antrenament cardio de 30 minute, de preferat in aer liber.

Bicicleta, inot sau alergare.

Recomandare ora 06:00 / 07:00 am

Ziua 4 

Zona spatelui si umeri. Nu fac mai mult de 5 exercitii diferite pentru o grupa de muschi.

Nu fac mai mult de 2 grupe de muschi diferite in aceeasi zi.

Ziua 5 

Picioarele partea de sus, coapse si abdomen cu tot ce contine.

Ziua 6 

Antrenament cardio de 30 minute alergare de preferat in aer liber, sau optional streching, intinderi sau bazin.

Recomandare ora 06:00 / 07:00 AM sau dimineata in orice caz.

Ziua 7 

Streching, yoga sau exercitii foarte usoare.

Pentru program complet de exercitii:

3-5 exercitii diferite pentru o grupa de muschi;

4 serii a cate 12 repetari;

20 secunde pentru seria 1 / pauza 40 secunde / 20 secunde pentru seria 2, samd.

“Liderii au viziune si energie pe termen lung. Poti conduce oamenii doar cand ai energia necesara.” 

Unelte: 

Nike+ Training – programe de antrenament acasa sau aer liber. Chiar daca nu mergi la sala poti face cateva exercitii acasa.

Nike+ Run Club – monitorizare antrenament alergare. Te poti pregati pentru marathon in cateva luni de la incepator.

Hydro Coach – monitorizare lichide consumate. Foarte important 2-3 litri apa / zi. Unii din oamenii din US de la care am invatat dezvoltare personala spune ca bea si 8 litri de apa pe zi.

Fitness&Bodybuilding – aplicatie pentru exercitii sala toate grupele.

http://8tracks.com – mp3 care sa-ti intretina ritmul.

PS: mai multe detalii despre obiceiuri si cum sa le instalezi gasesti in SMARTagenda https://www.sebastianbala.ro/smartagenda/


Daca ti-a placut, Te rog sa dai SHARE la acest articol astfel incat sa inspiram cat mai multi oameni. La multa sanatate si energie buna. Sebastian BALA L.

Lasa un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *