Start4Business

Ce propunem clientilor
nostri prin Start4Business

Un program complet de dezvoltare al antreprenorilor, abilitatilor antreprenoriale si al afacerilor. Este o abordare secventiala a elementelor componente ale unei afacerii care odata reglate conduc la succesul afacerii. Componentele afacerii precum: marketingul, vanzarile, avantaj concurential, sistem de livrare alcatuiesc un sistem functional ceea ce insemna in fond o afacere de sine functionala. Este un program si un plan de a construi o afacere cu baza solida si o structura functionala pe termen lung.

De ce sa alegi Start4Business?

  • Castigi timp prin organizarea si efientizarea sistemelor de lucru.
  • Obtii sisteme, informatii si unelete care se pot care se pot implementa rapid.
  • Personalizam serviciile in functie de modelul tau de business.
  • Identificam blocaje pe parcurs si propunem solutii in depasirea lor.
  • Cream rentabilizarea firmelor prin procese testate.
  • Facem un raport real intre efort, investitie si rezultate dorite.
  • Dobandesti viziune si claritate pe termen lung.
  • Ai claritate in luarea deciziilor.
  • Obtii claritate in luarea deciziilor importante.
  • Primesti informatii valoroase, concentrata cu aplicabilitate imediata.

Ce eviti prin faptul ca ai trecut prin Start4Business?

  • Sa ramai la un stadiu de inceput fara sa treci la aplicare.
  • Nu mai pierzi timpul cu testarea fazelor unei afaceri, iei direct formula.
  • Eviti sa te rupi de viata personala si cu familia si a deveni workaholic.
  • Eviti frustrarea pe termen lung sau a nu obtine rezultate asteptate.
  • Eviti sa iti creezi probleme de sanatate prin suprasaturatie si munca excesiva.
  • Eviti sa faci activitati neimportante si sa irosesti resurse pretioase.

Testeaza ACUM cu  2 SEDINTE CADOU.
Nu iti place sau nu e pentru tine? NU PLATESTI NIMIC.

Trimite ACUM email sau un sms cu mesajul ”CADOU Start4Business” si primesti 2 sedinte CADOU in care ne cunoastem, analizam stadiul business-ului tau si vedem in ce masura te putem ajuta sa te dezvolti in continuare.

Ce contine efectiv acest program?

  • Facem evaluarea situatie actuale in raport cu obiectivele propuse.
  • Facem un plan organizat pentru a obtine rezultate. Piramida afacerii.
  • Stabilim pasii vanzarii, procesul de vanzare, cum sa ai mai multi clienti si cum construim oferta.
  • Descoperim misiunea, viziunea, credeo-ul si valorile afacerii pe care orice firma ar trebuie sa le transmita.
  • Stabilim cele 5 obiective anuale ale afacerii si care e strategia pentru a le atinge.
  • Descoperim modelul de business: sisteme si reteta afacerii tale.
  • Crearea ofertei, identifici avantajul concurential, clarificam beneficii pentru clienti.
  • Strategia de pret, metode de plata, garantii, metode de livrare.
  • Creezi profilul clientului tau: segment si avatar client, tipologii client.
  • Cream organigrama, cum ne selectam echipa si partea de cultura in organizatia ta.
  • Facem fisa postului ideal, stabilim KPI si ce masuram in cadrul echipei.
  • Procedurile, principiile de functionare si procesul de livrare.
  • Analizam mediul din punct de vedere concurential si al influentelor externe.
  • Stabilim care sunt cifrele magice ale afacerii, facem o simulare a cifrelor si un plan financiar.

Ce altceva mai primesti?

  • Aplicatii si unelte prin care iti poti gestiona eficient banii, organizezi obiectivele si planifici afacerea.
  • Plan in dezvoltare rapida, metode le lucru si organizare, personalizate in functie de modelul tau de business.
  • Ai acces la o baza de materiale: planse de lucru, exercitii si videouri despre antreprenoriat si succces in afacerii.
  • Carti antreprenoriat + 20 eBook despre bani, afacere, productivitate
  • Acces intr-un Club Privat la o comunitate de oameni de afacerii, traineri si antreprenori orientati catre performanta.
  • # sedinta cu un Mentor Milionar si posibilitatea de a lucra ulterior pe business-ul tau.
  • CADOU de final
  • In total 24 elemente cheie pe care le tratam in afacerea ta.

Cui se adresează  START4BUSINESS

Antreprenorilor la inceput de drum care vor sa puna bazele unei afaceri solide pe termen lung.

Angajatilor care au in plan sa isi deschida o afacere in 6 maxim 12 luni de la inceperea programului.

Freelancerilor si liber profesionistilor care vor sa treaca la nivelul urmator, cel al unei afaceri.

GARANTIE 300%

GARANTAM cresteri de peste 20%

In cazul in care am ajuns la final si nu am depasit nivelul asteptarilor tale sau cresterea este mai mica de 20 % atat ca antreprenor cat si a business-ului suma intreaga se returneaza.

GARANTIE 30 zile

Garantia de retur este valabila in cazul achizitionarii programului online, daca nu iti place ceea ce primesti sau modul in care facem lucrurile poti sa ceri returnarea banilor in primele 30 zile.

BANII  INAPOI 100%

In cazul in care ai ajuns la final si informatiile primite nu sunt aplicabile, iti poti cere banii inapoi.

TESTIMONIALE

_
Andreea I. BABAIOANA
Antreprenor Final Touch, Hairstylist, Trainer
T: Ce ti-a placut cel mai mult la programul Start4Business?
C: Cel mai mult mi a plăcut ca a fost un training personalizat (adică te ai adaptat pe stilul nostru ceea ce ne a ajutat sa învățământ ușor avand discuții libere).
T: Ce as face diferit cu privire la training?
C: Probabil pentru lucrul in grup as tine cont mai mult de persoanele defensiva – si as aborda prin discuții de apropiere.
T: Cum te-a ajutat pe tine si echipa Final Touch acest training?
C: Aceste discuții m-au ajutat sa conștientizez problemele din firma și mi-am dat seama ca eu sunt motorul (forma mea fizica, aspect, time management, delegare, marketing, fidelizare clienti, organigrama, cum se face un pret).
T: Se spune ca trainingurile sunt teoretice, totusi tu ai pus ceva in practica?
C: Am pus in practica: organizarea echipei prin organigrama, fidelizare clineti Gold, schimbare contabil(nu am avut curaj sa-l schimb), organizarea comenzilor, am scăzut cheltuielile, am îmbunătățit revânzarea, am angajat încă un om in echipa am creat un obicei de intalnire cu echipa de discuții și recompensa personalizata.
T: Care sunt principalele 3 motive pentru care cineva merita sa participe la un astfel de program?
C: PLANUL ESTE IMPORTANT SA FIE FĂCUT CU UN PROFESIONIST PENTRU CA AȘA SCURTEZI TIMPUL SPRE EVOLUȚIA FIRMEI. Motiv al doilea ar fi time managementul te ajuta sa duci cu bine planul afacerii la capat. Al treilea motiv ar fi ca pe mine m-a ajutat mult in cele mai grele momente ca am simtit ca “problemele mele“ au fost cumva preluate ca niște obiecte si pur si simplu ne-am apucat sa le rezolvam! ASTA ESTE CEL MAI IMPORTANT MOTIV, sa știi ca nu ești singur ca mai ales ca poti fi ajutat de un profesionist. MULTUMESC. In viitorul apropiat îmi doresc sa rulez mai mult timp aceste metode și cu siguranța o sa apelez pentru următorul nivel al afacerii!
Cristina BUJANCA
CEO – GBAK Solutions SRL, Director – Principe de Azahar, Belgia
Acest program m-a ajutat sa-mi placa cu adevarat procesul de vanzare. Afacerea mea este online, si neavand contact direct cu clientul, a fost nevoie de depasirea unor blocaje mentale cu privire la procesul de vanzare pentru ca vanzariile sa creasca. Sfaturile primite in cadrul programului, de la Sebastian si colegii de training, am inceput sa le pun imediat in practica, iar altele sunt trecute in planul meu de marketing. Astfel, am inteles importanta creari unei relatii de lunga durata cu clientii nostri, iar acest lucru este prioritar pentru afacere. Daca ar fi sa dau 3 motive pentru care un antreprenor, la inceput de drum sau nu, ar trebui sa treaca printr-un astfel de program as zice:
1. Clientul este client, el iti da feedback cu privire la servicii si produse, dar un trainer iti da feedback cu privire la business-ul tau, planul de afacere, strategia si marketingul ce le aplici, publicul tinta care ti l-ai ales. Daca realitatea la acestea nu sunt conforme cu ceea ce crezi tu ca aplici si executi, atunci nu esti INCA pe drumul cel bun. In concluzie, unul din motive ar fi ca o viziune externa de la cineva specializat merita tot timpul si banii care i-ai mai pierde pe directia gresita pana ai invata/realiza ce gresesti.
2. Pentru un business mai exclusivist, crezi ca solutiile pe care un astfel de program sau un trainer ti le-ar da nu sunt aplicabile. Dar sa nu uitam ca oricat de local/exclusivist ar fi un business, el ramane un business si cum zice Sebastian “Totul se reduce la numere si matematica”, prin urmare vei primi solutii care functioneaza sau se vor gasi solutii eficiente pentru orice domeniu de business ai practica.
3. Lucrurile pot parea complicate, dar un astfel de program le poate simplifica destul de mult cat sa-ti depasesti multe din obstacolele cu care te confrunti. Keep it simple!

Mulțumesc Sebastian Bala că m-ai ajutat să-mi dau seama de importanța educării clientului, cu ajutorul trainingului lucrurile au devenit mai simple.“

Valentin ISTOC
Antreprenor, Bacau
Mi-a plăcut interactiunea face to face si faptul ca am reusit sa diverisficam discutia pe acele segmente unde pe noi ne doare cel mai mult, desi nu erau planuite sau identificate de la inceput. Este foarte important ca atunci cand vrei sa aplici sau sa schimbi anumite lucruri sa te asiguri ca nu ai alti factori care te pot impiedica sa faci acest lucru. Cel mai important lucru este ca m-a ajutat sa inteleg cat de importanta este organizarea si stabilirea obiectivelor, indiferent ce obiective sunt, trebuie sa le am stabilite concret si clar, sa fac un plan de actiune pentru a atinge aceste obiective. Nimic fara destinatie sau scop, bine stabilit si conturat, sa am claritate in tot ce fac, de la activitati personale sau profesionale pana la activitatile din cadrul firmei. Voi incerca sa pun in practica tot pentru ca simt ca nu am petrecut nici macar 1 minut in zadar. Toate informatiile sunt importante si aplicarea acestora in cadrul firmei sunt benefice pentru crestere si dezvoltare.” Recomand Sebastian Bala Training pentru: Experienta, Insistenta in a explica lucrurile, Fexibilitate, si cel mai important pentru modul in care m-a facut sa Constientiez aspectele cheie in bussines si Organizare personala.
Elena Maria Popescu
Antreprenor Scoala Pilotaj, Timisoara - participant Start4Business
Cel mai mult mi-a placut organizarea si informatiile de cea mai buna calitate.
Eu personal as opta pentru un targhet de 10 persoane interesate sa participe si relevante pentru conceptul meu din care sa ramana pana la final minim 5-7.
Mi-a placut planul de afacere in care mi-am notat informatiile suplimentare pe care le voi reanaliza, constientiza si imbunatati.
Consider ca orice anteprenor care doreste sa se dezvolte este necesar sa participe la un astfel de training, are nevoie de pasiune,determinare ,seriozitate,cunostiinte in domeniu, claritate.
Eu personal am primit mult mai mult decat mi-am imaginat si raman profund recunoscatoare pentru acest proces de invatare.
 Cu stima si respect Elena Maria Popescu
Dana
coafor, echipa Final Touch, Tr. Severin
Catalina COSMAN UNGAR
Manager Salon STAR Timisoara
Eugenia Timco
Life Coach. Participant webinar “Cum sa faci un webinar care sa vanda”
Florentina Gionea
Antreprenor, Mentor spiritual

Vlad George Iancu
General Manager S.C. SPARTA TEHNIC S.R.L.
„In primul rand tin sa iti multumesc pentru ocazia de a participa la trainingul tau. 
Cele 6 module din Planul de Afaceri structurat de tine nu imi sunt straine, dar pot spune cu mana pe inima caci „adancimea” informatiei care o culegi prin intrebari este extraordinara. Un antreprenor cu un business plan bine pus la punct sigur va lua un creion si va scrie o idee, va restructura ceva in planul sau.
Ca trainer, se vede pasiunea cu care vorbesti, implicarea si munca depusa sa te imbunatatesti incontinuu, sa faci interlocutorul sa inteleaga si rabdarea nemasurata . Mai este loc de improvment, dar avand in vedere ca, ca trainer esti undeva mai la inceput, sunt sigur ca vei ajunge departe.
Trainingul este foarte bine structurat si ofera informatia punctual si concret. Dupa acesta, am o idee mult mai conturata, a ceea ce va fi viitorul meu plan de afaceri.
Ca si complexitate, este foarte mult de procesat, de aceea as acorda mai mult de 12 intalniri, cred ca undeva la 3-4 sedinte per capitol. Si o alta imbunatatire ar mai fi selectia foarte atenta a participantilor,  criteriul imperativ ar fi ca acestia sa fie antreprenori in propria afacere de minim 3 ani si cu o cifra de afaceri nu mai mica de 50.000 Euro.
Pe tot parcursul trainingului am notat cateva ideii de imbunatatire in propria afacere, dar cred ca cel mai punctat subiect de mine ar fi cel de management financiar si resurse umane.
Cursul lui Sebastian ofera o claritate in propria afacere si te ajuta pe tine antreprenorule sa fi mai disciplinat cu timpul tau si mai cumpatat cu financiarul companiei tale.”