fbpx

Business Performance

Ce vă propunem prin Business Performance

„Oferim un training dedicat antreprenorilor, dezvoltării abilităților de management și a afacerilor.

Facem o abordare pas cu pas a componentelor care odată reglate conduc la succesul afacerii.

Clarificăm componentele afacerii precum: marketingul, vânzările, avantajul concurențial, planificarea obiectivelor, sistemul de angajare, etc.

În total 24 componente care alcătuiesc un sistem funcțional, ceea ce înseamnă în fond mai mult Timp pentru tine, Claritate în decizii și o Direcție de urmat.

Ce CÂȘTIGI prin „Business Performance”?

  • Câștigi mai mult TIMP prin organizarea sistemelor de lucru.
  • Dobândești informații și unelte care să-ți eficientizeze munca.
  • Clarificăm modelul tău de business care îți permite ulterior creșterea lui.
  • Identificăm blocaje pe parcurs și propunem soluții în depășirea lor.
  • Creștem rentabilitatea firmei prin procese și soluții testate.
  • Facem un raport real între efort, investiție și rezultatele dorite.
  • Dobândești viziune și claritate pe termen lung.
  • Ai claritate pe parcurs, cât și ulterior, în luarea deciziilor.
  • Primești informații concentrate și principii aplicabile imediat.

Ce PIERZI dacă nu faci „Business Performance”?

  • Rămâi la același stadiu al afacerii.
  • Pierzi timpul cu descoperirea principiilor și testarea ideilor.
  • Consumi resurse importante în depășirea capcanelor din afaceri.
  • Te rupi de viața personală și familie devenind workaholic.
  • Ești frustrat pe termen lung, riscând succesul unei afaceri profitabile datorită unor decizii.
  • Ai probleme de sănătate, suprasaturație mentală și muncă excesivă.
  • Faci activități neimportante și irosești resurse valoroase.
  • Ești frustrat de faptul că nu ai atins rezultatele așteptate sau nu ești plătit corespunzător cu efortul depus.

Testează ACUM Business Performance.

Dacă nu îți place sau nu e pentru tine, NU PLĂTEȘTI NIMIC.

Trimite ACUM mesaj cu textul ”CADOU Business Performance” și primești 2 ședințe CADOU în care ne cunoaștem, analizăm stadiul afacerii tale și vedem în ce măsură te putem ajuta să te dezvolți în continuare.

Ce facem efectiv în acest training?

  • Stabilim componentele esentiale ale afacerii și facem un plan organizat cu obiective clare.
  • Descoperim misiunea, viziunea și valorile afacerii pe care fiecare firmă trebuie să le transmită.
  • Stabilim cele 5 obiective fundamentale și strategia generală + Piramida Afacerii
  • Construim oferta ABCG, strategia de preț, identificăm avantajul concurențial, metode de plată și livrare.
  • Stabilim procesul de vânzare cu pași clari și cum să obținem mai mulți clienți.
  • Descoperim modelul de business, sistemul și rețeta după care funcționează afacerea.
  • Creăm profilul de client, segmente și tipologii de clienți pe care îi servim.
  • Facem organigrama firmei, fișa postului, metode de recrutare și stabilim ce KPI să masurăm.
  • Identificăm principiile, procedurile de lucru și facem analize ale afacerii.
  • Stabilim cifrele magice, facem simularea de creștere și previziunea financiară.

Ce BONUS-uri mai primești?

  • Aplicații, soft-uri și unelte prin care să-ți gestionezi eficient banii, afacerea, obiectivele.
  • Acces la o bază de materiale: planșe, grafice, exerciții și video-uri despre antreprenoriat și succes în afaceri.
  • Aplicații și sisteme de automatizare a afacerii.
  • Cărți, eBook și PDF-uri despre bani, afacere, marketing, productivitate.
  • Acces într-un Grup Privat de antreprenori, traineri si performeri.
  • Diplomă de participare.
  • În total 24 întâlniri PRIVATE, dedicate pentru tine și afacerea ta.

Cui se adresează Business Performance

Antreprenorilor la început de drum care vor sa pună bazele unei afaceri solide pe termen lung.

Angajaților care au în plan să își deschidă o afacere în 6 maxim 12 luni de la începerea programului.

Freelancer-ilor și liber profesioniștilor care vor să treacă la nivelul următor, cel al unei afaceri.

Managerilor care vor să-și îmbunătățească cunoștințele în domeniul afacerilor.

GARANȚIE x 3

GARANȚIE 30 zile

Garanția de 30 zile este valabilă în cazul achiziționării serviciilor online. Dacă nu îți place ceea ce primești sau modul în care facem lucrurile, poți să ceri returnarea banilor în primele 30 zile.

GARANTĂM creșterea cu peste 20%

În cazul în care ai pus în practică informațiile și nu ai obținut creșterea afacerii cu cel puțin 20 % poți să-ți ceri BANII ÎNAPOI.

* Valabila 6 luni, pentru cei care au finalizat programul.

BANII  ÎNAPOI 100%

În cazul în care ai ajuns la final și informațiile primite nu sunt aplicabile, îți poți cere banii înapoi.

TESTIMONIALE

_
Andreea I. BABAIOANA
Antreprenor Final Touch, Hairstylist, Trainer
T: Ce ți-a plăcut cel mai mult la programul Start4Business?

C: Cel mai mult mi-a plăcut că a fost un training personalizat (adică te-ai adaptat pe stilul nostru, ceea ce ne-a ajutat să învățăm ușor, având discuții libere).

T: Ce ai face diferit cu privire la training?

C: Probabil pentru lucrul în grup aș ține cont mai mult de persoanele defensive – și aș aborda prin discuții de apropiere.

T: Cum te-a ajutat pe tine și echipa Final Touch acest training?

C: Aceste discuții m-au ajutat să conștientizez problemele din firmă și mi-am dat seama ca eu sunt motorul (forma mea fizică, aspect, time management, delegare, marketing, fidelizare clienți, organigrama, cum se face un preț).

T: Se spune ca trainingurile sunt teoretice, totuși tu ai pus ceva în practică?

C: Am pus în practică: organizarea echipei prin organigrama, fidelizare clienți Gold, schimbare contabil (nu am avut curaj să-l schimb), organizarea comenzilor, am scăzut cheltuielile, am îmbunătățit re-vânzarea, am angajat încă un om în echipă, am creat un obicei de întâlnire cu echipa de discuții și recompensa personalizata.

T: Care sunt principalele 3 motive pentru care merită sa participi la un astfel de program?

C: PLANUL ESTE IMPORTANT SĂ FIE FĂCUT CU UN PROFESIONIST PENTRU CĂ AȘA SCURTEZI TIMPUL SPRE EVOLUȚIA FIRMEI. Motivul al doilea ar fi că time managementul te ajută să duci cu bine planul afacerii la capăt. Al treilea motiv ar fi că pe mine m-a ajutat mult în cele mai grele momente, că am simțit că “problemele mele“ au fost cumva preluate ca niște obiecte și pur și simplu ne-am apucat să le rezolvăm!

ĂSTA ESTE CEL MAI IMPORTANT MOTIV, să știi că nu ești singur, că mai ales poți fi ajutat de un profesionist.

MULȚUMESC. În viitorul apropiat îmi doresc să rulez mai mult timp aceste metode și cu siguranță o să apelez pentru următorul nivel al afacerii!

Adrian HOMENIUC
Antreprenor - Radauti, Romania
Ce ți-a plăcut din colaborarea cu noi?
Flexibilitate, Adaptare la solicitarile mele.
Ce nu ți-a plăcut la acestă colaborare?
Poate as fi preferat un plan editabil pe calculator mai usor de completat si de modificat.
Ce ai face diferit, ce ai recomanda să facem mai bine?
Furnizarea de tabele in excel precompletate pentru calcule, Oferirea de exemple de completare a planului in anumite aspecte.
Care sunt 3 idei pe care le-ai luat și vrei să le pui în practică?
Implementarea pasilor corecti de vanzare + utilizarea unui script de vanzare, Folosirea recomandarilor in vanzari, Pasi pentru cresterea ratei de conversie, Organigrama necesara si stabilirea incadrarii posturilor ( nu bloca firma! )
Dacă ai vorbi cu cineva despre serviciile noastre, care ar fi 3 motive pentru care ar merita să apeleze la noi?
Adaptarea la nevoile actuale ale solicitantului.
Valentin ISTOC
Antreprenor, Bacau
Mi-a plăcut interacțiunea face to face și faptul că am reușit să diversificăm discuția pe acele segmente unde pe noi ne doare cel mai mult, deși nu erau plănuite sau identificate de la început. Este foarte important ca atunci când vrei să aplici sau să schimbi anumite lucruri să te asiguri că nu ai alți factori care te pot împiedica să faci acest lucru. Cel mai important lucru este că m-a ajutat să înțeleg cât de importantă este organizarea și stabilirea obiectivelor, indiferent ce obiective sunt, trebuie să le am stabilite concret și clar, să fac un plan de acțiune pentru a atinge aceste obiective. Nimic fără destinație sau scop, bine stabilit și conturat, să am claritate în tot ce fac, de la activități personale sau profesionale până la activitățile din cadrul firmei. Voi încerca să pun în practică tot pentru că simt că nu am petrecut nici măcar 1 minut în zadar. Toate informațiile sunt importante și aplicarea acestora în cadrul firmei sunt benefice pentru creștere și dezvoltare.”

Recomand Sebastian Bala Training pentru: Experiența, Insistența în a explica lucrurile, Flexibilitate, și cel mai important, pentru modul în care m-a făcut sa Conștientizez aspectele cheie în business și Organizare personală.

Silviu GIULEI
Antreprenor, Fix Kinetic
Elena Maria Popescu
Antreprenor Scoala Pilotaj, Timisoara - participant Start4Business
Cel mai mult mi-a plăcut organizarea și informațiile de cea mai buna calitate.
Eu personal aș opta pentru un grup țintă de 10 persoane interesate să participe și relevante pentru conceptul meu din care să rămână până la final minim 5-7.
Mi-a plăcut planul de afacere în care mi-am notat informațiile suplimentare pe care le voi reanaliza, conștientiza și îmbunătăți.
Consider că orice antreprenor care dorește să se dezvolte este necesar să participe la un astfel de training, are nevoie de pasiune, determinare, seriozitate, cunoștințe în domeniu, claritate.
Eu personal am primit mult mai mult decât mi-am imaginat și rămân profund recunoscătoare pentru acest proces de învățare.
Cu stima și respect,
Elena Maria Popescu
Vlad George Iancu
General Manager S.C. SPARTA TEHNIC S.R.L.
„În primul rând țin să îți mulțumesc pentru ocazia de a participa la trainingul tău. 
Cele 6 module din Planul de Afaceri structurat de tine nu îmi sunt străine, dar pot spune cu mâna pe inimă, căci „adâncimea” informației pe care o culegi prin întrebări este extraordinară. Un antreprenor cu un business plan bine pus la punct sigur va lua un creion și va scrie o idee, va restructura ceva în planul său.
Ca trainer, se vede pasiunea cu care vorbești, implicarea și munca depusă să te îmbunătățești încontinuu, să faci interlocutorul să înțeleagă și răbdarea nemăsurată . Mai este loc de îmbunătățire, dar având în vedere că, ca trainer ești undeva mai la început, sunt sigur ca vei ajunge departe.
Trainingul este foarte bine structurat și oferă informația punctual și concret. După acesta, am o idee mult mai conturată, a ceea ce va fi viitorul meu plan de afaceri.
Ca și complexitate, este foarte mult de procesat, de aceea aș acorda mai mult de 12 întâlniri, cred că undeva la 3-4 ședințe per capitol. Și o altă îmbunătățire ar mai fi selecția foarte atentă a participanților, criteriul imperativ ar fi ca aceștia să fie antreprenori în propria afacere de minim 3 ani și cu o cifră de afaceri nu mai mica de 50.000 Euro.
Pe tot parcursul trainingului am notat câteva idei de îmbunătățire în propria afacere, dar cred că cel mai punctat subiect de mine ar fi cel de management financiar și resurse umane.
Cursul lui Sebastian oferă o claritate în propria afacere și te ajută pe tine, antreprenorule, să fii mai disciplinat cu timpul tău și mai cumpătat cu partea financiară a companiei tale.”
Catalina COSMAN UNGAR
Manager Salon STAR Timisoara
Adelina ANITA
Hair Designer. Participanta Curs ``Performanta in afaceri
Andreea Valentina Cojocaru
Antreprenor, Cabinet Masaj si Kinetoterapie AVC, Timisoara. RO
Trainer: Ce ti-a placut din colaborarea noastra?
Andreea: Din aceasta colaborare am invatat mai mult despre business decat am invatat in 8 ani in care am facut-o singura de capul meu.
T: Ce nu ti-a placut la acesta colaborare?
A: Nu mi-au placut reactiile mele la scoaterea in evidenta a propriilor mele blocaje, dar pentru asta nu sunteti voi vinovati, ci mentalul meu si va multumesc pentru tot efortul depus in a ma ajuta in deblocarea convingerilor limitative.
T: Ce ai face diferit, ce ai recomanda sa facem mai bine?
A: Din punctul meu de vedere nu am ce sa propun ca si schimbare, dar ca sa fiu rautacioasa, as alege un alt decor de fundal, ceva mai inspirational 😀
T: Care sunt 3 ideii pe care le-ai luat si vrei sa le pui in practica?
A: Cred ca am asimilat o multitudine de idei pozitive si imi doresc sa ajung sa le pot pune in practica pe toate. De mentionat ar fi: gandirea concreta unui plan de afacere; evaluarea corecta a ”problemelor” si cautarea solutiilor potrivite; orice plan are nevoie de actiune.
T: Daca ai recomanda la cineva serviciile noastre care ar fi 3 motive pentru care ar merita sa apeleze la noi?
A: As recomanda serviciile voastre pentru atentia la detalii, seriozitate si implicare.
Ilie Mihai Alexandru, Antreprenor, RO

Trainer: Ce ți-a plăcut din colaborarea cu noi?

Mihai: Structura pentru planul de afacere, structura pe care chiar daca aș fi găsit pe net aceeași structura, nu ar fi avut atat sens ca în varianta prezentată de Sebastian.

T: Ce nu ți-a plăcut la acestă colaborare?

M: Faptul ca nu am gasit energia și echilibrul personal să fac toate temele și recomandările trainerului. Nu mi-a plăcut că întrebările pentru mine nu erau foarte clare, poate și datorită faptului că eu găndesc prea mult cu inima.
T: Ce ai face diferit, ce ai recomanda să facem mai bine?
M: Mai mult calm și o exprimare putin mai politicoasă. A fost extrem de politicoasă toată abordarea de la început pană la final, doar căteva cuvinte care au sunat poate nu atăt de frumos ca la Tony Robbins cănd înjură. fucking outstanding sună mai bine ca în romănă.
T: Care sunt 3 idei pe care le-ai luat și vrei să le pui în practică?
M: Să găsesc un manager operațional, să am echilibrul dintre minte și inimaă, să planific totul, să țintesc și să trag, nu să trag cu mitraliera haotic și după să vad ce am împușcat cum am făcut pînă acum.
T: Dacă ai vorbi cu cineva despre serviciile noastre, care ar fi 3 motive pentru care ar merita să apeleze la noi?
M: O foarte bună organizare a materialelor și structura lecțiilor ce urmează a fi preluate de client, claritate asupra structuri și pașilor creșterii unei afaceri planificate, sistematizare, proceduri.
Florentina Gionea
Antreprenor, Mentor spiritual