Salutare.
Ti-am pregătit un articol despre cum să construiești o echipă de succes.
În acest material am inclus multă informație pragmatică și valoroasă care sper să te ajute să îți construiești echipa pentru a-ți îndeplini misiunea și pentru a-ți inspira viziunea pe termen lung.
Înainte de toate, vreau să îți spun câteva lucruri despre antreprenoriat și despre prosperitate în cazul în care te gândești să angajezi oameni în echipa ta.
După cum am menționat și în alte articole și cum poți vedea și în imaginea de mai jos, prosperitatea se bazează pe 5 componente principale: vânzări, marketing, relații, managementul banilor și al activităților.
Aceste componente includ relații în sens general, cum ar fi leadership-ul, networking-ul sau capacitatea de a atrage oameni valoroși și cu potențial.
Pe de altă parte, lansarea unei afaceri se bazează pe 3 componente: capacitatea de a construi un sistem funcțional, găsirea resurselor și construirea unei echipe.
Acum, cum poți observa, în orice afacere avem de-a face cu oamenii, fie angajați, fie clienți. Prin urmare, primul pas este să construiești echipe și să dezvolți relații cu oamenii. Personal, consider că o afacere pornește de la oameni și apoi de la produs, magazinul online și orice altceva.
Cum să construiești o echipă de succes:
- Leaderul este persoana cu viziunea și direcția echipei. Fii un lider autentic!
- Comunicarea obiectivelor către echipă asigură direcția de urmat. Stabilește obiective clare!
- Creează un plan pe care toată echipa să îl cunoască. Gândește strategic!
- Stabilește reguli și standarde la care trebuie să vă aliniați. Folosește proceduri clare de lucru!
- Antrenează competențele și echipele. Investește în dezvoltarea oamenilor!
- Suscită entuziasmul și creativitatea în echipă. Sprijină inițiativele!
- Asigură un mediu potrivit pentru a obține rezultatele dorite. Fii congruent!
Leaderul este cel care setează tonul și are viziunea cea mai clară. Asemenea lider, așa și echipa. Unii dintre noi ne naștem cu abilitatea de a atrage oamenii și de a deveni lideri, în timp ce alții o dobândim. Indiferent de situație, pentru a avea succes în afaceri, trebuie să devii un lider de excepție și să construiești alți lideri.
Maxima Leadership: „Tratează-i pe oamenii pe care îi întâlnești ca pe un client de 1 milion de euro.”
Cum să angajezi oameni în echipa ta:
- Atrage oamenii potriviți și pune-i pe pozițiile potrivite. Asigură-te că fiecare membru poate să-și atingă potențialul și să obțină cele mai bune rezultate.
- Angajează oameni mai buni decât tine. Nu-ți fie teamă să îi recunoști pe cei mai talentați.
- Angajează oameni pe care îi poți înlocui. Construiește o echipă puternică care să poată prelua responsabilitățile tale.
- Angajează încet, pe baza competențelor și caracterului. Dă afară rapid pe cei care nu corespund valorilor și responsabilităților.
- Recrutează când descoperi talente, nu când ești presat de nevoie. Construiește o echipă de încredere.
- Recompensează atât material, cât și non-material. Manifestă interes sincer față de oamenii pe care îi întâlnești.
Maxima Leadership: „Manifestă un sincer interes față de oamenii pe care îi întâlnești.”
Sper că acest articol ți-a fost de folos cu informații aplicabile, concentrate și structurate clar pentru nevoile tale și ale echipei tale.
Dacă ți-a plăcut, te rog să dai SHARE la acest articol astfel încât să inspirăm cât mai mulți oameni! Să avem mai mulți oameni buni în jurul nostru.
Cu respect, Sebastian BALA