Cum sa avem un brand puternic


Salutare, aici Sebastian si astazi v-am pregatit un material scurt dar relevant la cum sa-ne alegem numele unei firme in considerentul in care doresti sa fie un brand durabil, puternic.

Ce insemna sa avem un BRAND puternic?

Din punctul meu de vederea cat de scurta este calea neuronala sau emotionala pe care un client o asociaza cu o dorinta, satisfacerea unei nevoie sau implinierea unei valori cu atat mai puternic este brandul si mai clar definit.

In primul rand sa intelegem ca numele are mai multe surse sau mai exact poate proveni din 6 surse sau categorii, oricum le-am denumi ele tineti cont cand va alegeti numele.

Cele 6 categorii de nume pentru brandingul afacerii tale:
– Numele afacerii provine din numele fondatorului gen: Honda, Ford, Siemens.
– Numele descriptive precum General Motors, Camioane Impex.
– Numele abreviate: Fan Courier, Fedex.
– Numele provenite din initiale: HP, BMW.
– Numele care arata si suna creativ, atractiv: Kodak, Duracell.
– Numele conceptuale ceea ce reprezinta compania si ce face: Ferrari, Volvo Camioane.

Aplicatii care sa-ti genereze numele brandului tau pe baza cuvintelor cheie:

  • https://namelix.com/
  • https://anadea.info/tools/online-business-name-generator
  • https://businessnamegenerator.com
  • https://www.names4brands.com

Care sunt elementele pe care sa le luam in considerare cand alegem numele unei companii:

-numele trebuie sa fie usor de inteles,
-numele sa fie usor de citit, de pronuntat (in toate limbile),
-sa nu fie asociat cu ideei sau cuvinte nepotrivite,
-sa fie randabil atunci cand va extindeti activitatea,
-sa poata fi inregistrat la OSIM cand e cazul,
-sa aiba intre 5 si 7 litere: Poti tine minte “abercrombie and fitch”?
-sa nu fie depasit. Ex: cooperativa de incaltaminte,
-sa aiba carisma si personalitate,
-cel mai probabil sa inspire incredere,
-sa aiba legatura cu activitatea companiei sau nevoia clientului.


Daca ti-a placut, te rog sa dai SHARE la acest articol astfel incat sa inspiram cat mai multi oameni! Cu respect,  Sebastian BALA L.

Antreprenoriat cu stil

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

5 × 2 =