fbpx

Business Performance

Ce propunem clienților
noștri prin Business Performance

„Oferim un training dedicat antreprenorilor, dezvoltării abilităților de management și a afacerilor.

Facem o abordare pas cu pas a componentelor care odată reglate conduc la succesul afacerii.

Clarificăm componentele afacerii precum: marketingul, vănzarile, avantaj concurential, planificarea obiectivelor, sistem de angajare, etc.

În total 24 componente care alcătuiesc un sistem functional ceea ce înseamnă în fond mai mult Timp pentru tine, Claritate în decizii și o Direcție de urmat.

Ce CAȘTIGI prin „Business Performance”?

  • Căștigi mai mult TIMP prin organizarea sistemelor de lucru.
  • Dobăndești informații și unelte care să-ți eficientizeze munca.
  • Clarificăm modelul tău de business care îți permite ulterior creșterea lui.
  • Identificăm blocaje pe parcurs și propunem soluții în depășirea lor.
  • Creștem rentabilitatea firmei prin procese și soluții testate.
  • Facem un raport real între efort, investiție și rezultatele dorite.
  • Dobăndești viziune și claritate pe termen lung.
  • Ai claritate pe parcurs căt și ulterior în luarea deciziilor.
  • Primești informații concentrate și principii aplicabilile imediat.

Ce PIERZI dacă nu faci „Business Performance”?

  • Rămăi la același stadiu al afacerii.
  • Pierzi timpul cu descoperirrea principiilor si testarea ideilor.
  • Consumi resurse importante în depășirea capcanelor din afaceri.
  • Te rupi de viața personală și familie devenind workaholic.
  • Ești frustrat pe termen lung, riscănd succesul unei afaceri profitabile datorită unor decizii.
  • Ai probleme de sănătate, suprasaturație mentală și muncă excesivă.
  • Faci activități neimportante și irosești resurse valoroase.
  • Ești frustrat de faptul că nu ai atins rezultatele așteptate sau nu ești plătit corespunzător cu efortul depus.

Testează ACUM Business Performance.

Nu iți place sau nu e pentru tine, NU PLĂTEȘTI NIMIC.

Trimite ACUM mesaj cu textul ”CADOU Business Performance” și primești 2 sedințe CADOU în care ne cunoaștem, analizîm stadiul afacerii tale și vedem în ce masură te putem ajuta să te dezvolți în continuare.

Ce facem efectiv in acest training?

  • Stabilim componentele esentiale ale afacerii și facem un plan organizat cu obiective clare.
  • Descoperim misiunea, viziunea și valorile afacerii pe care fiecare firmă trebuie să le transmită.
  • Stabilim cele 5 obiective fundamentale și strategia generală + Piramida Afacerii
  • Construim oferta ABCG, strategia de preț, identificăm avantajul concurențial, metode de plată și livrare.
  • Stabilim procesul de vînzare cu pași clari și cum să obtinem mai mulți clienți.
  • Descoperim modelul de business, sistemul și rețeta după care functionează afacerea.
  • Creeăm profilul de client, segmente și tipologii clienți pe care îi servim.
  • Facem organigrama firmei, fișa postului, metode de recrutare și stabilim ce KPI să masurăm.
  • Identificăm principiile, procedurile de lucru și facem analize ale afacerii.
  • Stabilim cifrele magice, facem simularea de creștere și previziunea financiară.

Ce BONUS-uri mai primești?

  • Aplicații, soft-uri și unelte prin care să-ți gestionezi eficient banii, afacerea, obiectivele.
  • Acces la o bază de materiale: planșe, grafice, exerciții și videouri despre antreprenoriat și succces în afaceri.
  • Aplicații și sisteme de automatizare a afacerii.
  • Cărți, eBook și PDF-uri despre bani, afacere, marketing, productivitate.
  • Acces într-un Grup Privat de antreprenori, traineri si performeri.
  • Diplomă de participare.
  • In total 24 întălniri PRIVATE, dedicate pentru tine si afacerii tale.

Cui se adresează Business Performance

Antreprenorilor la început de drum care vor sa pună bazele unei afaceri solide pe termen lung.

Angajaților care au în plan să își deschidă o afacere în 6 maxim 12 luni de la începerea programului.

Freelancer-ilor și liber profesioniștilor care vor să treacă la nivelul următor, cel al unei afaceri.

Managerilor care vor să-și îmbunătățească cunoștințele in domeniul afacerilor.

GARANȚIE x 3

GARANȚIE 30 zile

Garanția de 30 zile este valabilă în cazul achizitionări serviciilor online. Daca nu iți place ceea ce primești sau modul în care facem lucrurile poți să ceri returnarea banilor în primele 30 zile.

GARANTĂM creșterea cu peste 20%

În cazul în care ai pus in practică informațiile și nu ai obtinut creșterea afacerii cu cel puțin 20 % poți să-ți ceri BANII ÎNAPOI.

* Valabila 6 luni, pentru cei care au finalizat programul.

BANII  INAPOI 100%

În cazul in care ai ajuns la final și informațiile primite nu sunt aplicabile, iți poti cere banii inapoi.

TESTIMONIALE

_
Andreea I. BABAIOANA
Antreprenor Final Touch, Hairstylist, Trainer
T: Ce ti-a placut cel mai mult la programul Start4Business?
C: Cel mai mult mi a plăcut ca a fost un training personalizat (adică te ai adaptat pe stilul nostru ceea ce ne a ajutat sa învățământ ușor avand discuții libere).
T: Ce as face diferit cu privire la training?
C: Probabil pentru lucrul in grup as tine cont mai mult de persoanele defensiva – si as aborda prin discuții de apropiere.
T: Cum te-a ajutat pe tine si echipa Final Touch acest training?
C: Aceste discuții m-au ajutat sa conștientizez problemele din firma și mi-am dat seama ca eu sunt motorul (forma mea fizica, aspect, time management, delegare, marketing, fidelizare clienti, organigrama, cum se face un pret).
T: Se spune ca trainingurile sunt teoretice, totusi tu ai pus ceva in practica?
C: Am pus in practica: organizarea echipei prin organigrama, fidelizare clineti Gold, schimbare contabil(nu am avut curaj sa-l schimb), organizarea comenzilor, am scăzut cheltuielile, am îmbunătățit revânzarea, am angajat încă un om in echipa am creat un obicei de intalnire cu echipa de discuții și recompensa personalizata.
T: Care sunt principalele 3 motive pentru care cineva merita sa participe la un astfel de program?
C: PLANUL ESTE IMPORTANT SA FIE FĂCUT CU UN PROFESIONIST PENTRU CA AȘA SCURTEZI TIMPUL SPRE EVOLUȚIA FIRMEI. Motiv al doilea ar fi time managementul te ajuta sa duci cu bine planul afacerii la capat. Al treilea motiv ar fi ca pe mine m-a ajutat mult in cele mai grele momente ca am simtit ca “problemele mele“ au fost cumva preluate ca niște obiecte si pur si simplu ne-am apucat sa le rezolvam! ASTA ESTE CEL MAI IMPORTANT MOTIV, sa știi ca nu ești singur ca mai ales ca poti fi ajutat de un profesionist. MULTUMESC. In viitorul apropiat îmi doresc sa rulez mai mult timp aceste metode și cu siguranța o sa apelez pentru următorul nivel al afacerii!
Valentin ISTOC
Antreprenor, Bacau
Mi-a plăcut interactiunea face to face si faptul ca am reusit sa diverisficam discutia pe acele segmente unde pe noi ne doare cel mai mult, desi nu erau planuite sau identificate de la inceput. Este foarte important ca atunci cand vrei sa aplici sau sa schimbi anumite lucruri sa te asiguri ca nu ai alti factori care te pot impiedica sa faci acest lucru. Cel mai important lucru este ca m-a ajutat sa inteleg cat de importanta este organizarea si stabilirea obiectivelor, indiferent ce obiective sunt, trebuie sa le am stabilite concret si clar, sa fac un plan de actiune pentru a atinge aceste obiective. Nimic fara destinatie sau scop, bine stabilit si conturat, sa am claritate in tot ce fac, de la activitati personale sau profesionale pana la activitatile din cadrul firmei. Voi incerca sa pun in practica tot pentru ca simt ca nu am petrecut nici macar 1 minut in zadar. Toate informatiile sunt importante si aplicarea acestora in cadrul firmei sunt benefice pentru crestere si dezvoltare.” Recomand Sebastian Bala Training pentru: Experienta, Insistenta in a explica lucrurile, Fexibilitate, si cel mai important pentru modul in care m-a facut sa Constientiez aspectele cheie in bussines si Organizare personala.
Silviu GIULEI
Antreprenor, Fix Kinetic
Elena Maria Popescu
Antreprenor Scoala Pilotaj, Timisoara - participant Start4Business
Cel mai mult mi-a placut organizarea si informatiile de cea mai buna calitate.
Eu personal as opta pentru un targhet de 10 persoane interesate sa participe si relevante pentru conceptul meu din care sa ramana pana la final minim 5-7.
Mi-a placut planul de afacere in care mi-am notat informatiile suplimentare pe care le voi reanaliza, constientiza si imbunatati.
Consider ca orice anteprenor care doreste sa se dezvolte este necesar sa participe la un astfel de training, are nevoie de pasiune,determinare ,seriozitate,cunostiinte in domeniu, claritate.
Eu personal am primit mult mai mult decat mi-am imaginat si raman profund recunoscatoare pentru acest proces de invatare.
 Cu stima si respect Elena Maria Popescu
Vlad George Iancu
General Manager S.C. SPARTA TEHNIC S.R.L.
„In primul rand tin sa iti multumesc pentru ocazia de a participa la trainingul tau. 
Cele 6 module din Planul de Afaceri structurat de tine nu imi sunt straine, dar pot spune cu mana pe inima caci „adancimea” informatiei care o culegi prin intrebari este extraordinara. Un antreprenor cu un business plan bine pus la punct sigur va lua un creion si va scrie o idee, va restructura ceva in planul sau.
Ca trainer, se vede pasiunea cu care vorbesti, implicarea si munca depusa sa te imbunatatesti incontinuu, sa faci interlocutorul sa inteleaga si rabdarea nemasurata . Mai este loc de improvment, dar avand in vedere ca, ca trainer esti undeva mai la inceput, sunt sigur ca vei ajunge departe.
Trainingul este foarte bine structurat si ofera informatia punctual si concret. Dupa acesta, am o idee mult mai conturata, a ceea ce va fi viitorul meu plan de afaceri.
Ca si complexitate, este foarte mult de procesat, de aceea as acorda mai mult de 12 intalniri, cred ca undeva la 3-4 sedinte per capitol. Si o alta imbunatatire ar mai fi selectia foarte atenta a participantilor,  criteriul imperativ ar fi ca acestia sa fie antreprenori in propria afacere de minim 3 ani si cu o cifra de afaceri nu mai mica de 50.000 Euro.
Pe tot parcursul trainingului am notat cateva ideii de imbunatatire in propria afacere, dar cred ca cel mai punctat subiect de mine ar fi cel de management financiar si resurse umane.
Cursul lui Sebastian ofera o claritate in propria afacere si te ajuta pe tine antreprenorule sa fi mai disciplinat cu timpul tau si mai cumpatat cu financiarul companiei tale.”
Catalina COSMAN UNGAR
Manager Salon STAR Timisoara
Adelina ANITA
Hair Designer. Participanta Curs ``Performanta in afaceri
Florentina Gionea
Antreprenor, Mentor spiritual